Videoblogg


torsdagen den 10:e maj 2012

For your eyes only

I hur många år som helst har jag testat olika sorters mascara, och aldrig hittat någon som levt upp till vad dom lovat - förrän nu.
För första gången har jag hittat en mascara som faktiskt gör ögonfransarna längre och tätare. Det blev en markant skillnad.
Har man så korta ögonfransar som jag har så vill man ha längre. Så det så!! ;)
Och, det kan man med den här mascaran - vet jag nu.
Nu vågar jag nog inte testa nån annan, utan håller mej nog till den här... vid de fåtal tillfällen som jag ska använda mascara.
Max Factor - Max Factor False Lash Effect Fusion Mascara 01 Black hos Mylovebasket

1 kommentar:

  1. Tack för tipset!
    Har själv korta ögonfransar o letat en mascara som gör fransarna lite längre så denna ska jag prova.

    SvaraRadera