Videoblogg


lördagen den 10:e mars 2012

Mello-finalen - LIVEBLOGGNING

Så var finalen här.
Nu ska avgöras vilket bidrag vi skickar till Baku för att representera Sverige i Eurovision Song Contest.
Och, jag ämnar liveblogga... och berätta vad jag tycker, vartefter allt händer.

Mina favoriter inför sändningen av finalen:
Helena Bergströms karaktär
Mellanakterna brukar ju vara bra, och det tror jag de kommer vara även ikväll.

Och, mina förhandsfavoriter bland låtarna:
Euphoria, Why start a fire och Why am I crying.
Nån av dom vinner!

Ett par minuter.... seeeen kör viiii!

Snygg leverans av sångfågeln!

Dåååå köööör viiii!!

1. Shout it out
Lite mycket SHOUT ikväll...

2. Jag reser mej igen
Snyggt framträdande och faktiskt en bra låt
Den har vuxit till sej med tiden, och kommer bli ett örhänge

3. Mystery
It's a mystery... all right...
Jag vill fortfarande höra vad som sjungs.
Sorry guys! Jag gillar nästan hela låten.

4. Why start a fire
Mycet finstämd och bra framförd låt.

5. Baby doll
Bra framfört... men, är det en låt som kan vinna i Baku?

6. Euphoria
BRA!!
En Vinnare!

7. Soldiers
Ett bra framträdande

8. Mirakel
Bra ikväll - också! :)

Snygg hälsning frn Baku... Sarah! :)

9. Why am I crying
En av mina favoriter.
Hon KAN ta hem det åt oss i Baku.

10. Amazing
Mycket bättre framträdande ikväll

1 kommentar:

  1. Det var ju ett elände, nu måste jag ju kolla din blogg mellan varje framträdande för att se om vi är överens. Och det är vi!!

    Kram

    SvaraRadera