Videoblogg


söndag 27 november 2011

Fototriss - Mysigt

Temat för veckans fototriss är MYSIGT.
Och, idag har vi haft det riktigt mysigt.
Besökt bonusdotter nr.2 - även kallad "Ängeln" av mej - där vi fick god kalops till lunch, låna badkaret och bara umgås och ha det - MYSIGT.

Så min triss var lätt att få till idag!
Jenny pyntar och mysfaktorn ökar varje minut.

Jenny målar mina naglar, och det är mysigt att bli lite ompysslad.

I köket hemma hos Jenny och hennes man står adventljusen.
Och, det är så mysigt!
För fler mysiga fototrissar - klicka här!

7 kommentarer:

  1. Att umgås med nära och kära - det är verkligen mysigt!

    SvaraRadera
  2. Oh, det låter skönt! Längtar efter ett badkar, numer bara dusch. Lördag jo, ibland virrar man till det. Fin triss Benita.
    Tack för fin kommentar hos mig/Linnea, nu får jag väl skriva ha en fin måndag och vecka.

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt, hög mysfaktor där :-)

    SvaraRadera
  4. Julgran redan? Här är det minsann någon som maximerar julmyset!

    SvaraRadera
  5. Underbart med familjemys och att bli mysigt ompysslad. Gillar.

    SvaraRadera
  6. Jag satt och målade naglarna julröda när jag tittade på din triss:) Och det är riktigt skönt när någon annan gör det på en. Jag gillar verkligen din första bild.

    SvaraRadera
  7. Fina trissbilder som passar temat perfekt.

    SvaraRadera